۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۰:۰۷

ساعت تحویل سال ۱۴۰۳ + رنگ و حیوان سال ۱۴۰۳

 

رحیم نوروزی,بیوگرافی رحیم نوروزی,عکس رحیم نوروزی

ساعت تحویل سال ۱۴۰۳ اعلام شد. جزئیات تحویل سال ۱۴۰۳؛ از ساعت و زمان دقیق تحویل سال ۱۴۰۳ تا حیوان و رنگ سال ۱۴۰۳

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳

در مورد موضوع مهم سال ۱۴۰۳ چه ساعتی است و سال ۱۴۰۳ چه ساعتی تحویل میشود، بدانید که لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ شمسی به ساعت ایران برابر است با ساعت شش و ۳۶ دقیقه بامداد روز چهار شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ شمسی، برابر با ۲۰ مارس (مارچ) ۲۰۲۴ میلادی و ۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری.

باتوجه به ساعت لحظه ی تحویل سال که قبل از ۱۲ ظهر است، روز چهارشنبه برابر با اول فروردین یا نوروز است.

نوروز 1403

سال ۱۴۰۳ کبیسه است

در مطلب تقویم ۱۴۰۳ به این مورد اشاره داشتیم و دانستید که سال ۱۴۰۳ شمسی، سال کبیسه است و با توجه به اینکه اسفند ماه ۱۴۰۳ سی روز کامل است و این سال دارای ۳۶۶ روز میباشد پس سال کبیسه محسوب می شود.

حیوان سال ۱۴۰۳

در پاسخ به سوال سال ۱۴۰۳ سال چه حیوانی است، باید بگوییم در تقویم سالها بر اساس نام ۱۲ حیوان، نام گذاری می‌شوند و برای هرسال نام یک حیوان در نظر گرفته شده است. نماد حیوان سال ۱۴۰۳ نیز اژدها می باشد. اژدها سمبل قدرت، اقتدار، مقام، احترام، شانس، موفقیت، و ظرفیت می باشد.

رنگ سال ۱۴۰۳؛ سال ۱۴۰۳ چه رنگی مد است؟

موسسه پنتون هر سال قبل از شروع سال جدید میلادی، رنگ سال را اعلام می‌کند. سوال داشتید که سال ۱۴۰۳ چه رنگی است؛ رنگ سال ۲۰۲۴ میلادی که برابر با سال ۱۴۰۳ شمسی نیز می باشد،به عنوان «هلویی»، «زردآلویی» یا «صورتی هلویی» معرفی شده است. رنگ Apricot Crush یا هلویی ترکیبی از رنگ نارنجی و صورتی است که با کد رنگ ۰۲۴-۶۵-۲۷ در پالت رنگ‌های پنتون مشخص می‌شود. استفاده از رنگ سال ۱۴۰۳ برای لباس و دکوراسیون داخلی موجب افزایش انرژی، بهبود روابط و انتقال حس گرما به مخاطب می‌شود.

نارنجی

ویژگی متولدین سال اژدها؛ حیوان سال ۱۴۰۳

اژد‌ها سرشار از نیرو و شور نشاط زندگی است و تا هنگامی که جان در بدن دارد، از پستی، ناجوانمردی، دورویی و شایعه پردازی فاصله می‌گیرد و در وجود او نشانی از حیله گری و دسیسه پردازی یافت نمی‌شود، با این حال، او به بی آلایشی و معصومیت خوک نیست، افزون بر این، به سادگی فریب می‌خورد، ولی در عین حال، شهامت پذیرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد.

اژد‌ها غالباً خود را در بدترین شرایط و موقعیت‌ها قرار می‌دهد. او آرمان خواه و کمال گرا به معنی واقعی است، به همین علت همیشه طالب بهترین هاست. توقع او از خود و دیگران بیش از حد معقول است. وی از دیگران انتظار زیادی دارد وی در برابر، انتظارات دیگران را تا حد امکان بر آورده می‌کند.

اژد‌ها بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بی اندیشه سخن می‌گوید. اما به رغم این ویژگی ها، سخنان و پند‌های او بسیار با ارزش است. مردم به گفته‌های او گوش فرا می‌دهند و در حقیقت نفودش بر آنان غیر قابل انکار است.

اژد‌ها موجودی مغرور، پر شور و عجول است که به سادگی عنان اختیار از کفش رها می‌شود. او با استعداد، با هوش، با اراده و بخشنده است و از عهده انجام هر کاری به خوبی بر می‌آید و تا لحظه مرگ هرگز محتاج دیگران نخواهد شد.

اژد‌ها در تمام عرصه‌های هنری، مذهبی، نظامی. پزشکی، یا سیاسی می‌درخشد و کامیاب می‌شود. اژد‌ها می‌تواند خود را وقف اهداف و کار‌های با ارزش و بزرگ کند. این اهداف ــ هر چه که باشد ـــ او می‌تواند پایان کار را بسنجد/ احتمال دارد استعداد و توانایی اژد‌ها در راه‌های نادرست به کار افتد و در اعمال خلاف نیز سر آمد دیگران شود.

اژد‌ها محبوب خاص وعام است، اما خود کمتر به کسی دل می‌بندد؛ و هرگز در گیر ماجرا‌های عاشقانه نمی‌شود و طعم تلخ ناکامی را نمی‌چشد، بلکه اوست که همیشه دیگران را ناکام می‌گذارد، طوری که اغلب زنان متولد این سال خاطر خواه‌ها و خوستگران زیادی دارند.

متولدان سال اژد‌ها در اوان جوانی ازدواج نمی‌کنند و حتی برخی از آنان تا آخر عمر مجرد می‌مانند، چرا که تنهایی و انزوا طلبی را دوست دارند. حتی می‌توان گفت از تنها بودن لذت می‌برند.

اژد‌ها در دوران کودکی ممکن است به مشکلات مختصری دچار شود که سبب ساز آن، انتظار بیش از حد او از اطرافیانش است، ولی روحیه هنری اژد‌ها در دوران دوم زندگیش باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود.

با این که برتری و غرور اژد‌ها نسبت به اطرافیانش کاملا محسوس است، گاهی احساس می‌کند که دیگران درکش نکرده، به گوهر وجودش پی نبرده اید حال آنکه دیگران همواره تحسینش می‌کنند.

هر چقدر ناراحتی‌های اژد‌ها در زندگی ناچیز است به همان اندازه موفقیت هایش بزرگ می‌باشد.

هر چه اژد‌ها سخت گیر‌تر و پر توقع‌تر باشد، به همان نسبت ناخرسندتر است، در هر صورت، اژد‌ها موجودی شاد و خوشحال است و این روحیه در دوره کهن سالی، موفقیت او را در رسیدن به اهدافش تضمین می‌کند.

اژد‌ها نماد بخت و اقبال است و در طالع بینی، بهترین نماد برای زندگی، رشد و ترقی به شمار می‌رود. برای مردم خاور دور اژد‌ها نشانه تندرستی، بزرگواری، نجابت، هماهنگی و طول عمر است.

با این وصف، از روی دیگر سکه غافل نشوید. اگر چه خیر و برکت اژد‌ها از سایر نماد‌ها بیشتر است، اما نباید فراموش کرد که هر چیزی ممکن است نوعی نیرنگ و فریب باشد، اما چه توان کرد، اژد‌های افسانه‌ای شما را مجبور می‌کند که به او اطمینان و اعتماد کامل پیدا کنید.

او همیشه در اوج است و می‌درخشد، اما درخشش او کاملا سطحی است. او خودش هم واقعا نمی‌داند چگونه چشم‌ها را خیره می‌کند و این نشان می‌دهد که قدرت او غیر واقعی است.

مشاهیر متولد سال اژد‌ها

عیسی مسیح (ع)، برنارد، راشل و ماری پیکفورد، سالوادوردالی، زیگموند فروید، روستاند، ادوارد هیث، هارولد ویلسون و ژاندارک، ژان ژاک روسو، بارباراکارتلند، برنارد شاو، دانتون، مارشال تیتو، سنت برنادت، ناپلئون سوم و مارشال پتن

ساعت تحویل سال ۱۴۰۳ + رنگ و حیوان سال ۱۴۰۳

ardabil-sci.ir

مطالب مرتبط