۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۶:۴۲

سیب‌زمینی‌کاران اردبیل مزارع را سمپاشی کنند

سیب‌زمینی‌کاران اردبیل مزارع را سمپاشی کنند

سیب‌زمینی‌کاران اردبیل مزارع را سمپاشی کنند

اردبیل – ایرنا – سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از کشاورزان خواست با توجه به فراهم بودن شرایط اقلیمی برای بروز و گسترش بیماری سفیدک سیب زمینی، مزارع را سمپاشی کنند.

منبع: ایرنا

سیب‌زمینی‌کاران اردبیل مزارع را سمپاشی کنند

ardabil-sci.ir

مطالب پیشنهادی

آمارگیر وبلاگ